fredag 13 mars 2009

Oops.. I did it again.


Jenny, det här blir smärtsamt för dig att läsa den här rapporten, men svåra saker är det ingen idé att linda in. Det gäller din födelsedag i Maj. Vi säger så här: om du inte förväntar dig nå´t dyrt, så kommer du inte att bli så besviken. Det kommer att bli svårt för mig att få ihop pengar till en present till Maj, för nu har jag avdrag på veckopengen igen. Matte du vet, köpte en ny glaskruka till orkidén, ja, den orkidén hon ärvde efter din mormor, och så ställde hon den i fönstret av alla ställen. Jag skulle bara titta ut. Orkidéjord var visst också dyrt. Kommer du i håg råttorna vi fick av dig i julklapp? De med fjädersvansar, tre stycken. Hunden har ätit upp en, men om du får en när du fyller år har jag i alla fall en kvar! Japp, så får det bli!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar blogg! Lägger till den i mina favoriter!

    SvaraRadera
  2. Kiboko var är du? Jag saknar dig.

    SvaraRadera