måndag 16 februari 2009

Juni 2008

...skriver ett litet brev från mitt hem i Norrland. Jag har fullt upp. Matte jobbar på dagarna så jag sköter hushållet. Rensar lite bland blommor och saker, destruktion tror jag det kallas.
Har ännu inte gjort sönder nå´t som ändå tydligen inte skulle kastas. Jag gör saker som ska kastas mindre så de inte tar så stor plats i sopona t.ex.
I bland bli pojken och matte så glada så de får svårt att behärska sina känslor. Pojken blev så glad så han blev tårögd när jag gjort hans boll pytteliten genom att bita i den. Han tror för övrigt att jag heter Fykiboko.
Han har nog ont nånstans för han skriker ofta Aj Aj!

Återkommer med flera rapporter från Norrland under sommaren, nu ska jag ut och spana på kamphundar från balkongen. Slick från Kiboko.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar