lördag 21 februari 2009

Malliga Frida

Malliga Frida ska alltid ställa sig in hos matte. Hon tvättar henne hela tiden, slickar och putsar. Det tycker jag är äckligt! Hon kan väl tvätta sig själv, i tvättstället, det fick en katt jag vet göra. Dom där händerna som gör ren vår låda och i förekommande fall även torkar upp kräkor, dom slickar Frida på BLÄ! Jag råkar även veta att hon vid minst ett tillfälle fått kattdiarré på fingrarna. Fråga mig inte hur jag vet att det, via en kattsvans, hamnade på hennes fingrar. Jag bara vet det.

3 kommentarer:

  1. Min nya favoritblogg! Ha ha ha! Frida i ett nötskal!! Slick slick. Vem behöver peeling när man har katter som gillar att tvättas?

    SvaraRadera
  2. *skrattar* Ja, Kiboko skulle inte hitta en själsfrände i Belle... Belle gillar också att tvätta matte! Zaza däremot håller på Kiboko. Go Kiboko!

    SvaraRadera
  3. Julia ( fridas old mami ! )augusti 27, 2009

    så fin hon är! och frida i ett nötskal har hon alltid varit ;) hoppas hon är snäll med dig ändå och du kan väll ge henne en puss från mig, saknar henne mer än jag trodde jag skulle göra!

    SvaraRadera